onsdag 5. januar 2011

Gratulerer med dagen

Vel i går gjorde jeg noe som jeg ikke er helt sikker på at var lurt.. Scrapping.no har en en liten greie de kaller 100-kort klubben. Melder du deg på forplikter du deg til og lage 100 kort i 2011. Grøss og gru, sier nybegynneren meg da.....Men jeg har nå iallefall meldt meg på..
Så da var det bare og brette opp ermene og starte, så her er første kort ut.
Kortet er til ei venninde som har bursdag til lørdagen, og når jeg tenker på henne er det dyreprint som står i fokus, derfor tema dyreprint :-)




Kortet er 6"x4 1/4"
Papir : Sort bazill, og dyreprinten er fra nett, printet ut på printeren min.. (puh, det ble mye print )
Bilde : Hentet på nett.
Stempler : Happy birthday er fra  Penny Black. Swirl er fra Fancy Pants.
Blonde : Kjøpt på kuttut.
Blomst : Espirit fra Prima, med sort brad i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)