tirsdag 8. februar 2011

Nyfødt

Da skal jeg jo snart bli tante.. Termin er den 14 denne måneden.. Så da har jeg satt meg ned for og lage gratulasjonskort..  Og siden jeg også har et par venninder med termin om ikke så alt for lenge så lagde jeg like så godt tre stk i samme slengen.. :-)








Kortene er 6"x6"
Papir : Kartong fra lagerutsalget.
          Desigpapir utvendig fra ???????
          Designpapir invendig fra ??????
Stempel : Kreativ hobby
Bånd : Blått : Gjordbånd 15mm
           Rosa : Satin stripe 22mm - Kuttut (jeg har delt den i to)
Store paljetter : Panduro
Hunden innvendig er fra et klippeark produsent ????

Jeg blir super takknemlig om noen kan hjelpe meg med produsentene av ting jeg har satt ? ved.

98% av mine ting er nemlig kjøpt brukt inne på scrapping.no, så jeg hvet virkelig ikke hvor ting kommer fra.
 Og en av de tingene jeg setter stor pris på når jeg leser andre sine blogger er at de skriver produsenten på ting ! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)