onsdag 8. juni 2011

utfordringer

Og enda et kort brukt med arkene fra jentene.. Moro det her.. Og her dekorerte jeg absolutt alle sider.. Tror faktisk det er noe jeg foretrekker og gjøre.. Jeg liker følesen av og holde det i hånden etterpå..




Kortet er 6"x6"
Papir : Underlaget - Varma kvelder - Maja Design
           Det stripete - ???????
Klokkene er lagd med distress ink og template fra Crafter`s Workshop. Templateèn heter Mini time traveller.
Klokken på baksiden er fra permen til naboen min på treffet, så vet ikke hvilken die det er. (????)


Jeg blir super takknemlig om noen kan hjelpe meg med produsentene av ting jeg har satt ? ved.

98% av mine ting er nemlig kjøpt brukt inne på scrapping.no, så jeg hvet virkelig ikke hvor ting kommer fra.
 Og en av de tingene jeg setter stor pris på når jeg leser andre sine blogger er at de skriver produsenten på ting ! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)