fredag 1. juli 2011

Thanks

Da er mitt første kort med ecraft laget :-)
Enkelt men helt nydelig.. Jeg hadde nemlig en mus liggende som jeg ikke vet hvor kommer fra...
Jeg skannet musa mi og sendte den til ei veldig hyggelig jente som kaller seg The Lady Wolf. Så nå kan jeg skjære den ut selv på min nye ecraft.. Så som seg hør og bør er dette kortet dedikert til The Lady Wolf

This card is dedicated to The Lady Wolf. She made this mouse into an SVG for me, and I just wanted to let her know how grateful i am....



Kortet er 4 1/2 " x 7"

Papir : Cardstock fra AC
Tekst : Skjært ut fra essential 1 på Ecraft
Mus : Egen SVG skjært ut med Ecraft. Nesten identisk mus kan fåes kjøpt på Kuttut.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)