tirsdag 5. juli 2011

Utfordring Anonyme Scrappere

Anonyme Scrappere feirer et år, og det feirer de med blogghopp... Men først må man legge ut et kort..
Jeg har bare snoket rudt på disse utfordringsbloggene jeg.. For de er jo så utrolig dyktige de som deltar, så det gir jo prestasjonsangst og delta..  Men nå feirer de et år, og da synes jeg nesten at det minste jeg kunne gjøre var og gi de et kort.. Så her er mitt anonyme bidrag (som jeg liker og kalle det) .





Kortet er 4 1/2" x 7"
Papir : Kartong fra AC
           Mønsterarket er kjøpt på en auksjon på Scrapping.no Produsent ???????
Tekst : Skrevet ut med Ecraft

6 kommentarer:

  1. Tusen takk for ditt bidrag til AS! Gratulerer deg med din første utfordring og håper det ikke blir det siste!!!
    Kjempefint kort, flott bretteteknikk og så koselig med din hilsen i kortet!
    Lykke til videre og håper vi får se mere av deg!
    Merete

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen på kortet! Koslig:)
    Et litt røfft kort med flotte farge nyanser. Veldig gjennomført.
    Takk for at du feirer oss i AS.
    Marit

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hilsen og flott kort!!! Tøft med et kort i røffe farger!
    Synes absolutt du må slenge deg med på utfordringer hos oss senere også!!

    Takk for at du feirer med oss i AS!

    SvarSlett
  4. Hej Lena!
    Hvis dette er dit første bidrag til en udfordringsblog, syned jeg du skal komme ud af busken. For dette kort er kæmpefint. Klø på, og så håber jeg på at møde mange flere af dine kort fremover i forskellige udfordringer.
    klem fra Dorte

    SvarSlett
  5. Wow! Så stilig dette var og takk for hilsen.
    Virkelig et kreativt kort.
    Takk for at du ferier med oss i AS.
    God sommer :o))
    KLem Anne

    SvarSlett
  6. wow så flot foldeteknik og søde farver du har brugt tak for bidraget til AS
    knus Pia

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)