søndag 10. juli 2011

Bok til mamma..

Vel siden Bind it all er i huset så må jeg jo bare lage ting med den.. Mamma spurte her om dagen om hun kunne legge ut bilder av barnebarnet sitt et sted på nettet så hun kunne vise ham frem. Det blir litt for komplisert, så da laget jeg heller en skryte bok til henne..
Bildene i denne boken synes ikke for dere dessverre, da mammaen til Kim Emil ikke vil ha bilder av ham på nett, så jeg har limt inn bilder av tre andre babyer. Jeg er nemlig imot og sladde ting, synes det ser stygt og uinteressant ut.. Men bildene som er under det jeg har limt oppå nå passer godt til tekstene.. Dere får bare tro meg på mitt ord ;-)
Alle bildene er festet på tags, og bak på tagene har jeg stemplet med prima journaling stamps..












Boken er ca 4 1/2" x 3 3/4"

Papir fra Basic grey, bo Bunny, Graphic 45, fancy pants, og noen ukjente.
Stempler fra autum leaves, prima, TH og noen ukjente...



7 kommentarer:

  1. Fy f... så kul jeg vil også ha sånn hehe du er såååå dyktig :)

    SvarSlett
  2. åååååååååååååå denne var tøff :)

    SvarSlett
  3. Jättefin bok med sööööta bilder!

    SvarSlett
  4. Kjempefin bok :) Må nok øve mer med Bind-it-all før jeg gir meg i kast med noe tilsvarende :)Masse flott å finne her på bloggen din, har lagt meg til som følger ;)
    Mvh cadence

    SvarSlett
  5. Kjempefin bok du har laget. Mange flotte detaljer her. Nydelig!

    SvarSlett
  6. Denne var kjempekoslig.Tenk å få en slik gave.Dobbel gave.
    Takk for hilsen i bloggen min

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)