lørdag 27. august 2011

All min kjærlighet

Har jo tatt helt av når det gjelder shopping i ferien.. Vært både på bikuben og på scrapmagasinet.... Og bor hjemme hos min bror mens jeg er her på ferie..  Han har sitti og spist noe godteri som ser superb god ut, og den var superb god. Men når han skulle kaste boksen, da slo kreativiteten ut i meg.. Så da var det bare og sette seg ned og kreere.....

INSPIRASJONEN



RESULTATET




Boksen er jo da laget av en boks, men dekorert. 
Arkene er ; Junkitz - Grandma`s flower, og Classic Chic - Chantilly.
Borden er en Martha Stewart punch.
Blomstene er selvlaget...
Og båndene er kjøpt på Bikuben..
Stemplet er fra Heidi Swapp
Basen på kortet er kjøpt ferdig på Scrapmagasinet.

3 kommentarer:

  1. For noen herlige farger. Boksen ble jo bare helt knæsj. Og den selvlagete blomsten ble utrolig fin. Hvordan har du laget den?

    SvarSlett
  2. http://www.youtube.com/watch?v=jURKWvL1too

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)