søndag 4. september 2011

Du lyser opp min verden

Inne på Scrapping.no har jeg meldt meg på noe de kaller for utfordringsmaraton.. Den foregår helt frem til jul, og du vet aldri når din oppgave kommer. Men oppgavene som blir gitt ut hver uke blir lagt ut, og du kan legge ut dine forslag, selv om du ikke har fått pm om at det er din tur.. :-)  Det er 3 utgaver hittill. Og #1 og #3 er LO. Men #2 var kort, og tema er rosa, lilla og hvit.. Så her er da mitt bidrag :-)



Kortet er 4 1/4" x 5 3/4"
Malen på kortet er fra en die som Lisbet på Scrapmagasinet har laget.
Arkene er Dream street papers LLC - Gracie-bubble gum, og Maja Design - Våffla m bjørnbærssylt.
Blomstene er fra Prima.
Du lyser opp min verden, cupcake og vennskapstempelet er fra North Star Stamp. Swirl er fra Tim Holtz.

2 kommentarer:

  1. Så flott kort snuppa

    SvarSlett
  2. Dette kortet var supersøtt! Nydelelige farger og detaljer. Til å spise opp..

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)