tirsdag 18. oktober 2011

Internt bursdagskort :-)

Også har min bror hatt bursdag... Vi pleier og fleipe om at det ikke er noen stor greie for oss og feire, vi er jo bare litt nærmere døden..
Så da måtte jeg bare lage dette kortet..
Jeg glemte og ta bilde innvendig, for der hadde jeg stemplet de triste hodene fra Stampotique og skrevet 1/4 århundre. Han fylte nemlig 25  :knegg:


Kortet er 6"x6"

Arket er fra MME
Die fra Tim Holtz
Tekst skrevet ut fra PC og jeg har brukt cracle accent på den.

2 kommentarer:

  1. Så sant så sant ;) Falt kortet i smak? I like it

    SvarSlett
  2. Stilig;) Å få frem humor på kort er en kunst i seg selv;D Det har du klart utrolig bra her;)))

    Takk for hyggelige komentarer hos meg!
    Klem*

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)