mandag 20. februar 2012

Min vakre Christin..

Min vakre venninne Christin hadde bursdag 11.januar. Så har vært og kjøpt gave, og laget kort. Ble så fornøyd med dette kortet. Synes det ble akkurat så Christin som jeg ville ha det. Men gaven og kortet fikk hun ikke før jeg kom til Oslo nå i helgen. For i helgen har jeg vært oppover, for Christin har gitt meg rå, rå, rå bra bursdag/julegave... Vi har vært på RAMMSTEIN konsert.. Rått, rått, rått....



Kortet er ca 5 1/4" x 2 1/4"
Stemplene er fra Autum Leaves






3 kommentarer:

  1. Åh - så snyggt :)
    Jag fyller ju också år den 11 januari ;)

    Kram Mia

    SvarSlett
  2. Wow - det må jo bare være den beste gaven ever, holdt på å reise ned til den konserten selv.. Heldig er du, og heldige venninnen som fikk fint kort!! :)

    SvarSlett
  3. Snyggt!!
    Hur coolt som helst...och märkligt nog fyller jag också år den 11 Januari :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)