lørdag 11. februar 2012

Papirplaneten.

Her kommer herved litt skryt fra en superfornøyd kunde hos Papirplaneten... Jeg har leitet etter en Ladybug and friends plate.. Denne hadde papirplaneten. Og ikke bare hadde de den, men de hadde to andre plater jeg har leitet etter også... Så nå er jeg bare så utrolig overlykkelig, og jeg danser og hopper, og hyler av glede. Denne butikken må vel være den største på stempler her i Norge vil jeg tro.. De har så utrolig stort utvalg. Og finner du ikke det du leter etter, så send de en mail... Blir ikke overasket om de da har det på bakrommet.. Og de har utrolig rask og superflott service. Og når jeg fikk pakken fulgte det med en stor overraskelse.. Ble så utrolig glad for den... Så tusen takk Papirplaneten, for rask, og veldig hyggelig service... Her blir det flere handleturer.....









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)