fredag 9. mars 2012

Luuuv ugler....

Har nå tatt på meg og styre noe som kalles for Kort-O-Mania på Scrapping.no. Det er en uhøytidelig konkurranse med flotte premier som går over 12 uker. Et kort per uke. Denne uken er vi på vår første uke. Og jeg ville jo selvfølgelig delta...  Fikk mammaen min til og se på kortene sammen med meg for og se hva som var godkjent, og tror du jaggu hun ikke avviste mitt.. *flirer* Men oppgaven er Gult er kult, og skal vel være enig når jeg ser etter at på bildet heller nok fargen mot orange.. Men i virkeligheten er de gule altså... :-)
Så da legger jeg det heller ut her.. For til konkurransen må jeg lage et nytt et..


Kortet er standar A2
Stempelet er fra inkadinkado
Uglene har jeg klipt ut fra et arket : Lucy Hootski  fra American Crafts




4 kommentarer:

  1. Gurimalla for et søtt kort!!

    SvarSlett
  2. Helt herlig kort - og jeg digger ugler;-D

    SvarSlett
  3. KuuUuult, trodde du hadde tegnet dem, men søte lell :)))
    Klem fra Ugla :o)

    SvarSlett
  4. absolutely cute card!!
    thanks Lena for visiting my blog :) your blog is just awesome!!
    hugs,Sasya

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)