mandag 24. september 2012

Distress refills oppbevaring - Tutorial

Det er alltid et spørsmål om hvordan man best mulig kan oppbevare sine scrappesaker.. Og jeg tror nok hva som er best er opp til alle og enhver. Vi er jo forskjellige og liker og ha ting på hver vår måte. Men siden jeg aldri har sett noen lur løsning på refills så har jeg laget mitt eget system på dette som jeg tenkte jeg skulle dele med dere...








Du trenger en sirkelpunch på 1" og en på 1/2"




Punch først ut en stor sirkel, deretter en liten i den store. Jeg bruker akvarellark til og punche i.




Bruk så saksen og lag et kutt i sirkelen.




Så velger jeg og male fargen på fra mørkest til lysest for og illustrere fargen, og i tillegg skriver jeg på hvilken farge det er. Er det ikke plass til hele navnet, skriver jeg deler av navnet.




Så er det bare og smette på ringene på refillene. Du ser at det går et lite hakk inn der hvor klemmedelen slutter. Og når du fører ringen inn der vill den sitte godt og fast, uten at du trenger noe lim.


Håper du har nytte av denne tutorialen.

Jeg elsker og ha system i det jeg bruker mest, så her er et lite bilde av hvordan jeg oppbevarer resten av distressen min ;-) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)