fredag 26. oktober 2012

Dåpsgave til Beanie

Beanie, mitt lille nurk av et filleonkelbarn har jo fått bein og hender støpt av meg. Akkurat som lillesøster Frosken fikk i fjor :-) Bamsen inne er en beanie, og er min første, så den er faktisk veldig gammel :-)




Papir: Creative imaginations
Bånd fra panduro
Blomster: Prima
Perler: Kort & Godt

Og i år støpte jeg også hånda til Høna, barnas mor. Tenkte og vise alternative måter og oppbevare støpen på. Og likte dette veldig godt faktisk. Skal prøve meg på montering neste gang tenker jeg :-)


4 kommentarer:

  1. WOW....så stilig !! :)
    Utrolig natutro der de lå altså :)
    Det var en utrolig flott gave :)

    SvarSlett
  2. Lov it. Kjempe fine.
    Therese

    SvarSlett
  3. Åhh, så lekkert. Tenk å få en sånn flott gave da...

    Ønsker deg ei god helg!!

    SvarSlett
  4. Fyttigrisen så kult! Tror jeg må få besøkt deg å se en gang siden du også bor i Arendal :p

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)