mandag 1. oktober 2012

Jeg har kjøpt min første leilighet..

Har vært og sett på noen leiligheter i det siste. Men de er små og dyre.. Ikke mye og skryte av, og dårlig standard. Og noe som fascinerer meg veldig her i Arendal er at det operes ikke med takst, men med boligsalgrapport  Det betyr at det er megler som setter pris. Det er heller ikke vanlig med våtromsstandard her nede , og ingen av leilighetene har våtromsserfikat, ikke engang når de er nyopppusset. Så fant jeg en leilighet som egentlig var for dyr for meg, men jeg la nå inn et bud på smertegrensen min. Bedre og ha prøvd enn og ikke vite om jeg kunne ha fått den. Og det var lurt det, for i dag ble den min... HURRA!!!!
Så på fredag skal jeg på kontraktmøte, så da er jeg nok i ny leilighet før oktober er omme... Whiiii...

Med min økonomi tar det nok laaaaang tid før jeg kan begynne og alternere den til min stil.. Men når jeg har råd så skriver jeg nok om det her på bloggen min. I mellomtiden er jeg iallefall en stolt og lykkelig eier av egen leilighet.

Her er leiligheten :Man kan fortsatt se prospektet på FINN




3 kommentarer:

  1. Gratulerer med leiligheten!! Så jo kjempefin ut den! :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med leiligheten. Nå tenker jeg du er glad. Din stil kommer sikkert frem allikevel, men sånn er det, det tar tid og koster penger å innrede. Ser frem til bilder etter innflytting.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med leilighet. Blir spennend eå følge prosessen utover. Du får sikkert satt ditt preg på den, selv med småting :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)