onsdag 26. desember 2012

Glemte takk..

Har jo fått et par overraskelser i år, som jeg synes jeg bør vise frem og si takk :-)

Ingvill bedre kjent som chixy inne på scrapping.no er en uredd og kreativ scrapper. Og jeg synes hun lager så utrolig mye flott. Derav kommenterer jeg også inne hos henne i dann og vann. Og plutselig en dag dukket det opp en gave til meg som takk.
Så da må jeg si TAKK Ingvill, det er gavmilde mennesker som deg som gjør verden til et bedre sted. Du inspirerer iallefall meg til og ville være et bedre menneske. Jeg har ikke kommet meg til og fått brukt gaven enda. Men på nyåret må jeg jo få det til :-)





Aina, bedre kjent som Tussa på scrapping.no er også en utrolig dyktig scrapper. Og en blogger som trenger oppmuntring til og blogge mer. Så jeg har nå vært der inne og kommentert når jeg har fått det med meg at hun har lagt ut noe nytt. Hun prøvde seg på et halloween skilt/lerret her i oktober, og det ble helt fantastisk. Og så bestemte hun seg for og gi en av de som hadde kommentert en gave. Og den heldige som ble trukket ut var meg. Tusen takk Aina. Du er en flott inspirasjon, og må også si at jeg digger dine meningers mening ;-)




Katrine, bedre kjent som KatBra inne på scrapping.no fortjener også en vannvittig stor TAKK fra meg.
Jeg var på let etter en punch, saks eller lignende som lagde et spesifikt mønster. Katrine hadde en saks som lagde dette mønsteret. Som jeg kunne FÅ.. Hallo... Og ikke bare fikk jeg den saksen, men et helt sett.. Og i tillegg til alt det fikk jeg et helt fantastisk kort. Katrine er en av de kreative, og det er en status hun virkelig fortjener. For hun lager utrolig mye flott og nytt hele veien. Hun inspirerer, og gir av hele seg selv. Så takk for at du er du Katrine.





Og jeg gjerne takke Kristin for at jeg fikk være med på og lage en side til Timmy`s fanbok.
Det er ikke min sterke side og lage LO, men synes dette var helt fantastisk, spesielt siden layouten hadde en litt uvanlig størrelse. 6"x6". 
Jeg fikk et bilde av Timmy som sover/koser med nisseluen, og her er mitt resultat : 



Og helt til sist vil jeg takke alle scrappere i sin helhet. Dere er et fantastisk menneskeslag, gavemilde, og fantastiske. Det er et miljø jeg ikke trodde fantes i denne verden..  Det er nesten så jeg er tilbøyelig til og si, innfør scrapping til alle, så blir det fred på jord.. *smiler*









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)