torsdag 20. desember 2012

Julestafett oppg. 01 og 02

I år arrangerte moderator-ene inne på scrapping.no en julestafett. Tenkte at jeg ikke skulle være med i og med at det ble midt i flytting og alt. Men etter litt forsiktig press fra noen så ble jeg nå med.. *flirer*

De to første kortene måtte jeg da lage mens jeg var i Oslo, og er lagd på akkurat det jeg fikk utdelt av materialer fra min kusine som var så super og stille opp for meg. Tusen takk Nina <3

Om det ble så supert er en helt annen sak :-) Men jeg leverte iallefall :-)

Oppgave 1 var og lage et julekort i grønt, og her er mitt bidrag :


Oppgave 2 var og lage en tag, og siden jeg ikke var sikker på om jeg rakk hjem til den fristen, lagde jeg også denne hjemme hos min kusine, med det hun hadde funnet frem :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)