fredag 15. mars 2013

Hexagon egg - Tutorial

Da var det min tur til og fikse et innlegg på scrappaloss igjen. Og jeg har jo bestemt meg for at jeg alltid skal lage en tutorial så fremst det er mulig.
Etter mye om og men, og frem og tilbake så fant en av jentene inne på scrapping.no endelig en ting jeg kunne lage som jeg ikke fant tutorial på faktisk.
Og på lørdagen var jeg på treff på Joruns hobby hjørne, og der fikk jeg hjelp av Lisbeth til og lage malen. Jeg begynne og styre med og regne ut alt, mens hun brukte kun to mål, og vips var den ferdig. Så takk til henne, for det gjorde at dere fikk en mye, mye lettere bruksanvisning.

Om dere vil prøve dere på tutorialen finner dere den HER,




2 kommentarer:

  1. Tusen takk for tut.
    Håper å få tid til å prøve meg på en sånn.

    SvarSlett
  2. Flott tutorial. Masse gode tips å hetnte på treff hos Jorunn ja :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter så utrolig stor pris på de :-) Og de vil garantert bli returnert som takk!