onsdag 6. mars 2013

Jeg vant, jeg vant...

Herregud jeg hopper av glede og er helt yr i hodet, og hjertet svulmer av stolthet...
Jeg turde gå ut av mine faste rammer inne på det trygge forumet mitt (scrapping.no).
Og det lønte seg. Jeg deltok på utfordring hos North Star Stamp, for jeg bare digger stemplene deres. Jeg hadde ingen forhåpninger, jeg bare bestemte meg for at jeg vill delta, også vant jeg.. Herregud ja, dere leste riktig. Jeg vant!

Tusen takk til dere der inne som stemte på akkurat mitt kort *kosemoseklemmepå*



Og her er kortet jeg deltok med :


5 kommentarer:

  1. Kjempeflott bursdagskort, det motivet var bare så herlig! :)
    Gratulerer med seieren.:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer!

    Herlig med et fargerikt og litt annerledes kort.

    SvarSlett
  3. Et flott kort! Så ut som en deilig muffin det der!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye!

    Skjønner godt at du vant, for kortet var super fint!

    SvarSlett
  5. Grattis!
    Inte konstigt du vann med ett så snyggt kort!
    Kram

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)