mandag 29. april 2013

Film advarsel!

For de av dere som leser og faktisk kjenner meg så vet dere jo at jeg har vært sengeliggende en liten stund nå med ryggen. Så det har blitt mye tv titting, spesielt serier. Så jeg fant ut at nå må jeg se noen filmer, jeg har jo lånt noen. Så jeg så først Jason Bourne trilogien  Og den var bare helt sykt rå! Og anbefales på det sterkeste om du liker action.

Men så kommer advarselen.



The tree of life. Brad pitt og Sean Penn. Fått bare femmere og seksere i media. Hva kan da gå galt tenker jeg.
ALT skal jeg si dere. Det er de to verste timene i mitt liv.
Jeg kunne bare stoppet og se tenker du sikkert nå.
Ja jeg kunne sikkert det. Men jeg er nå av typen som bare må se ferdig uansett. Og inni meg tenkte jeg at med så gode skuespillere så må jeg vel snart få en Aha opplevelse.
Men den gang ei, den kom ikke. Men følelsen av at dette er den verste møkka jeg noensinne har sett ble derimot større og større. Musikken gikk meg på nervene, og alt det dinosaurgreiene og vulkan filminga i evigheten er jo bare sjukt. Og når filmen endelig er ferdig sitter du der som et spørsmålstegn og tenker WTF? Den er så absolutt IKKE verd og se.
Så er du herved advart.

Tror det blir serier igjen i morgen. Tryggest det ;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)