torsdag 11. april 2013

Invitasjoner og bordkort

Fikk forespørsel om og lage en hel haug med invitasjoner og bordkort  til konfirmasjonen til Rikke. Det kunne jeg jo ikke si nei til. Så de reiste på bikuben og kjøpte inn det de likte, så satt de seg i bilen og tok en liten "mini" ferie her i Arendal. Rikke designet kortene slik hun ville ha de, og var sjef for hele prosessen  Og jeg synes hun var en helt sjef, sjef ;-) Så hun satt ved siden av meg og jobbet hele tiden. Og til og med pappa, og bonus-mor satt og jobbet i ett sett. Vi satt fra tidlig morgen, til sein natt i to døgn. Men så ble vi da ferdige. Glemte og ta bilde av alle sammen. Men har jo bilde... :-) Vi lagde 22 invitasjoner, og 50 bordkort.
Og jeg er så stolt av mine venner som jobbet så hard, og var så dyktige. Det er nesten så vi kunne starte bedrift vet du *lol*







6 kommentarer:

  1. Og både bordkort og invitasjoner ble kjempefine! Røffe og søte ♥ på samme tid.

    Godt jobbet av alle sammen!

    SvarSlett
  2. Vilket fantastiskt arbete ni har lagt ner, men så blev ju resultatet helt enkelt toppen också!

    Supersnyggt med rosetten och väldigt vackra färger tillsammans!

    Ha en skön helg!

    SvarSlett
  3. Nydelige! Ha en herlig helg!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Har bilder av hele prossessen jeg :)
    Christin

    SvarSlett
  5. De var kjempefine Lena.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  6. Utrolig flott kort og bordkort :)
    Skikkelig fint. Likte farger og detaljer veldig godt :) Herlig med den brede blonden :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)