lørdag 6. april 2013

KortOMania - Paper rosette

Siste og avsluttende oppgaven i KOM inne på scrapping.no var : Paper rosette. Og siden jeg skulle ha masse besøk med kortlaging den uken lagde jeg det med en gang oppgaven ble lagt ut. Ble ikke superfornøyd, og tenkte jeg skulle lage nytt. Så langt kom jeg ikke..
Synes det er synd KOM er over, men har hatt en flott reise med KOM også denne gangen. Så inntil KOM starter igjen utpå høsten, får jeg vel være tøff og finne flere andre utfordringer der ute ;-)

Her er iallefall mitt siste bidrag til KOM :


Papir: Ukjent
Stempel - Bestilt hos longshai74 på ebay
Pil: Ukjent stempel



Og til sist vil jeg igjen takke Hallerud kultursenter for at de sponser med herlige gaver :-)



2 kommentarer:

  1. Ikke tilfreds? Jeg synes
    at kortet er i upåklagelig og
    fin Lena-stil!

    SvarSlett
  2. Jag gillar verkligen det här KOM-kortet och det var jag ju inte ensam om! Det är såååå snyggt, Lena!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)