mandag 1. april 2013

Portrettet

Mitt faste forum er jo scrapping.no. Innimellom har de intervju/portrett med forskjellige scrappere på forsiden. Jeg synes alltid det er så gøy og lese om disse. Man finner også da ofte nye inspirasjonskilder, både i innland og utland.

Men at jeg selv skulle havne der hadde jeg vel aldri trodd. Synes det var skikkelig stas og bli spurt, og kjente at jeg ble skikkelig beæret når portrettet ble lagt ut i dag. Det var en merkelig følelse  Men en god følelse  Gøy og kunne fortelle litt mer om sin store lidenskap til andre og hvordan den begynte også. Så håper jeg at jeg kan inspirere noen, slik andre har inspirert meg.

Portrettet kan du lese HER






1 kommentar:

  1. Så koselig å lese om deg i portrettet! :) Klem fra Kokosbollerina :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)