tirsdag 2. april 2013

Saturated Canary

Dette er en liten advarsel for de som ønsker og få det de betaler for, og som ønsker en respektfull behandling.

Jeg skal ikke nevne noen navn. Men en jeg kjenner kjøpte Belle fra saturated Canary. Det viste seg at denne digien var så full av flekker at det virkelig synes når hun printet det ut. Hun sendte derfor Krista en mail,og hørte om det skulle være sånn, eller om hun kunne fikse den. Det gikk et par uker uten svar, så derfor skrev min bekjent inne på siden til Saturated Canary for og spørre der inne. Etter litt over en uke begynte venner og designteamet til Krista og svare. En av de var virkelig hjelpsom, resten oppførte seg virkelig dårlig. De svarte som om de har blitt angrepet, og gikk virkelig til angrep på min bekjent.
De påsto at hun var "dum" og ikke engang klarte og printe ut en digi. Og at hun måtte ha tålmodighet fordi Krista var på påskeferie. Vel hun har vel ikke vært på påskeferie i over tre uker?
Så da la jeg ut et bilde som jeg hadde forstørret for og vise at jeg så akkurat det samme som min bekjent.

Det endte opp med at Krista skrev et langt innlegg på FB om hvordan hun hadde hørt om saken og hun skriver også på en måte som faktisk henger ut min bekjent. Og det verste er at hun fortsatt ikke har svart på min betjents henvendelse.
Og nå er alle som har skrevet, eller trykket like på innleggene fra oss blokkert.

Herregud hva er det for en slags kundeservice.
Normalt når man som selger får en henvendelse som dette, er det jo bare og skrive en respons  ikke lage et spetakkel på FB og henge ut kundene sine.

Her er bildet jeg la ut :



Til venstre er et utklipp av Rapunzell, og til høyre er Belle. Jeg ser iallefall de blå "prikkene" veldig godt.
Og når jeg spurte Krista om hun kanskje i fremtiden kunne merke digiene sine slik at kundene kunne velge selv om de ville ha "urene" digier, så slettet hun det innlegget med en gang. Hun har jo selv skrevet at gamle digier ikke er rengjort, men jeg vet jo ikke hvem som er gamle eller ikke, så skjønner ikke hvorfor hun da skulle slette dette spørsmålet.

Jeg har ganske mange Saturated Canary digier, men vil nok ikke handle fra dette firmaet igjen i fremtiden, når man risikerer og bli behandlet på denne måten.

--------------------------------------------------------------

And translated in google and by me ( sorry my english isent to good) :


This is a small warning for those who want to get what they pay for, and who want a respectful treatment.

I will not mention any names. But a person I know bought Belle from saturated Canary. It turned out that the digi was so full of stains that it really showed when she printed it out. She therefore sent Krista a mail, and heard if it was going to be like that, or if she could fix it. It took a few weeks with no response, so my colleague wrote on the FB page to Saturated Canary and asked there. After a little over a week friends and design team to Krista started responding. One of them really helpful, the rest behaved really badly. They responded as if they have been attacked, and really attacked my colleague.
They alleged that she was "stupid" and not even managed to print out a dig. And she had to have patience because Krista was on Easter vacation. Well she has not been on Easter vacation in over three weeks?
So, I posted a picture that I had enlarged and show that I saw exactly the same as my colleague.

It ended up that Krista wrote a long post on FB about how she had heard about the case and she also writes in a way that actually hangs out my acquaintances. And the worst part is that she still has not responded to my colleague request.
And now everyone who has written or liked the posts from us is blocked.

My god what kind of customer service is that.
Normally when seller gets a mail like this, it's just writing a response and not create a riot on FB and hang out their customers.








To the left is a piece of Rapunzell, and the right is Belle. I see the blue "dots" very well.
And when I asked Krista if she might in the future be able to label their digi so customers could choose if they wanted to have "impure" digi, she deleted the post immediately. She has even written that the old digi is not cleaned, but I do not know who is old or not, so do not understand why she should then delete this question.

I have quite a few Saturated Canary digi, but will probably not buy from this company again in the future, when the risks of being treated is this way.


3 kommentarer:

  1. Jeg skal i allefall ikke handle fra dama igjen, takk for advarselen!

    SvarSlett
  2. Har lest og fulgt med på saken - linket til dette innlegget på min facebookside...

    SvarSlett
  3. Godt skrevet.
    Jeg synes det er så
    vigtigt at vi deler
    denne type oplevelser. Heldigvis
    er der langt mellem dem,
    men dette var helt groteskt.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)