lørdag 6. juli 2013

Scrapping fikser det meste :-)

Er fortsatt på ferie, så ikke mye aktivitet i bloggen min om dagen. Men jeg tenkte og vise frem en liten ting.

Jeg har en venninne som er kles designer, og jeg fant noen bilder som jeg virkelig ville gi henne. Limte de inn i en IKEA ramme, og det ble super bra. Helt til jeg klarte og lage et hakk i rammen. Det er ikke stort, men stygt. Og bildene er jo limt inn, so what to do lizzom ;-)


Joda, da tar vi med oss rammen bort til scrappepulten for og se om man kan finne en løsning. Og jaggu gjorde jeg ikke det. En enkelt liten sommerfugl, mistet med litt blodrødt for og matche bildene. Så scrapping fikser det meste!



3 kommentarer:

  1. Very pretty! Love the 3 panel design and the pop of red looks awesome.

    Shelby

    SvarSlett
  2. thank you very much for the comment of my blog ... I'm so happy ...
    To answer : the reindeer stamp is from Magnolia ... (just like the girl and the Christmas trees ...)
    With my best regards,
    Karine (KBI)

    SvarSlett
  3. Som Marion Smith siger:
    I'm just gonna make
    it work!

    Jeg synes du fandt en god
    og -ikke mindst -
    dekorativ løsning!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)