torsdag 22. august 2013

Bursdagskort

Da har jeg laget et bursdags kort på bestilling faktisk. Så farger er plukket ut av noen andre, og jeg digget fargene. Jeg har aldri prøvd og fargelegge lyst hår før, så det var en utfordring, og det var moro.
Men... det er et men her altså. Jeg var så innmari fornøyd med dette kortet. Rett før jeg skulle levere det fra meg, så tenkte jeg at det var litt lite skygge nederst på kjolen. Så måtte jo korrigere det, og mistet hele penselen nedi, så det ble en blubb. Så hva har vi lært nå... Korriger ALDRI noe i siste liten.. *lol*


Ark: Ukjent
Motivstemplet er Genevieve fra Kraftin kimmie
Malt med distress refils.
Tekststemplet er fra Kort og godt.



2 kommentarer:

  1. Ett superhärligt kort i jättefina färger!

    Ha en skön söndag!

    SvarSlett
  2. Ett superhärligt kort i jättefina färger!

    Ha en skön söndag!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)