tirsdag 1. oktober 2013

Vennskap

North star stamp har en utfordring gående som ender i dag. Jeg pleier ikke og være så sent ute med og levere, men har hatt så mye og gjøre i det siste. Men når jeg så oppgaven så viste jeg med en gang hva jeg skulle lage. I det jeg var ferdig med og lage dette kortet ble jeg plutselig litt usikker på om jeg har forstått oppgaven riktig. Men jeg hiver meg med, og dessuten siden jeg var usikker, så lagde jeg like så godt to ;-) Så det andre kortet kommer i innlegget over her :-)


Digi : Tiddly ink - Whatcha Doin` Fargelagt med distressink
Tekst stempel : North Star Stamp - Vennskap 
Stemplet på aquarellpapir og embosset med blank embossing
Papir : Maja design

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)