torsdag 27. mars 2014

Jeg vant, jeg vant...

Heidi inne på papirdama har hatt bloggcandy.. Og gjett hvem den heldige vinneren ble.... Moi.. ;-)

Så da kommer snart denne herlige pakken hjem til meg :


Ser ut som det er mer en en lekkerbisken her altså. Også i en helt annen stil en hva jeg er vant til .Så dette blir en herlig utfordring. Og jeg gleder meg faktisk veldig til den.. Og har du ikke vært inne hos Heidi og tittet på kortene hennes så har du virkelig gått glipp av noe. Så ta deg turen inn... Du finner henne HER.

Så tusen takk Heidi <3

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med gevindt. Masse lekkert der. Gleder meg til å se hva du lager av det :)
    Linda

    SvarSlett
  2. Heldig du som vant en så fin premie. Der var det mange godbiter må jeg si. Ha en fortsatt fin dag !

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)