søndag 23. november 2014

God tur

Dette kortet er også laget for Kuttut. Ludvik er en helt fantastisk figur. Han er så detaljert, og jeg blir like imponert om ikke mer av denne en av kista. Men jeg ble sittende i mange timer med denne. For om du har kikket litt i bloggen min så vet du at dette ligger laaaaangt unna min komfort sone. På et tidspunkt var jeg fornøyd, men så begynte jeg og skulle legge til flere elementer og prøve og skyggelegge, og da gikk alt galt. Men etter og ha sitti i ekstremt mange timer, kjente jeg at jeg bare måtte kaste inn håndkle. Men for dere som synes Ludvik virker søt, så vil jeg virkelig anbefale ham altså... Jeg kommer nok til og prøve meg igjen i fremtiden på dette altså. For en dag skal jeg nok få det til!
Her er resultatet:


Motiv : Kuttut - Ludvik
Papir: Kaiser Craft - Treasure


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)