fredag 14. november 2014

Julekort.

Oppgave 7 i julestafetten på scrapping.no ble for min del og lage et julekort hvor jeg måtte ha med sløyfe. Og denne oppgaven koste jeg meg med, og jeg turte til og med og prøve meg på bakgrunn. Når jeg var ferdig så var jeg egentlig super super fornøyd. Men synes kanskje jeg manglet litt skygge. Så tenkte at jeg legger det fort på. Men distress på distress... OMG, tenker ikke alltid like langt, så ødela egentlig hele kortet, og prøvde og redde det så godt det lot seg gjøre. Så ikke helt fornøyd. Men en finaleplass ble det, så tusen takk til alle som stemte på kortet mitt :-)



Motivet er et clear stamp stempel - men jeg aner ikke hvor det er fra, så vet du så legg gjerne igjen en kommentar ;-)

Edit: Og takket være Jorunn, så vet jeg nå at stemplet heter Jolly Holly, og er fra Stampavie :-)
Tusen takk Jorunn :-)

1 kommentar:

  1. Kjempeflott kort med et herlig motiv.
    Likte godt bakgrunnen din med snøen som faller så lett.
    Stemplet er fra Stampavie :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)