søndag 18. januar 2015

Dåpskort

Den store restehaugen... Ja til tross for løftene mine i 2013 om og gjøre den mindre, så har den altså snart vokst meg over hodet. Så nå er det bare og begynne og prøve og redusere den. Jeg fant frem alle motivene som lå i haugen og det var vist en del....



Jeg er rett og slett forelsket i dette motiv stemplet fra Magnolia, og det er helt perfekt til dåpskort og lignende. Grunnen til at det havnet i resthaugen er nok fordi jeg har klart og være borti tekst stemplet mens det er bløtt. Men synes egentlig det ikke spiller noen stor rolle, så nå ble det et kort av denne "resten". Arkene er fra Maja Design, og tekst stemplet er fra Norsk stempelblad. Borden er laget med punch fra Fiskars.


Motivet er fargelagt med følgende farger:
Hud: Tattered rose - Vintage pghoto+tattered rose i egen mix
Kinn: Fired brick
Klær og pute: Milled lavender - Dusty Concord 




Og som alltid er jeg jo veldig enkel i pynten min, så skjærte til to bannere, og festet en knapp på.



Og vips var det en ting mindre i restbunken min... Yippi ;-)

Denne artikkelen kan du også lese på forsiden hos scrapping.no.

4 kommentarer:

  1. nydelig kort og nydelig motiv..ha en fin fin søndag videre

    SvarSlett
  2. Så søt, da! Den var kjempefin.
    Kjenner meg godt igjen i "restehaugen", men hva skal man gjøre da, når det klør i fingrene etter å fargelegge?

    SvarSlett
  3. For en lekker restehaug! Jeg også syns dette motivet er kjempefint! Og kortet er dekorert skikkelig i din stil, digger den enkle, virkningsfulle dekoren!
    :) Karen Elise

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)