lørdag 24. januar 2015

Whhhiiii Nordsalten har bursdag.



For fem år siden la Nordsalten ut sin første utfordring, som du allerede vet etter og ha startet blogghoppen inne hos NSHK. Og har du hoppet riktig så kommer du nå fra Jeanett. Og du har allerede trekt en del på smilebåndet tenker jeg :-) 
Jeg synes det er helt fantastisk og besøke blogger og se utviklingen hos alle de kreative menneskene der ute.

Så her er et av mine aller første kort. Jeg slo skikkelig på stortromma for det er faktisk et brette-kort. Men du kan se dette og alt jeg lagde mitt første døgn som scrapper HER. Jeg gikk virkelig helt bananas, for jeg måtte se om dette var noe for meg før jeg virkelig gikk til innkjøp av utstyr. Og jeg begynte faktisk ikke og scrappe ordentlig før 4-5 mnd etter dette ;-)


Og jeg håper da jeg har utviklet meg litt ;-) Selv om jeg sjeldent lager noe så avansert som det første her...... 
Her er et av mine nyeste som jeg er veldig fornøyd med, og du kan lese mer om det HER.


Og 5 år, ja det må jo feires med en premie, så en heldig hopper, som legger igjen en kommentar vil få en liten premie fra meg ;-)




Hoppeliste:
Du er her-------->Lena
Mål: Nordsalten Hobbyklubb

Hoppingen pågå ei uke. Det vil si at dere må hoppe ferdig innen lørdag 31. januar kl 23:59.

Lykke til, og kos deg videre.

26 kommentarer:

  1. Jo, sikke en udvikling din stil har haft. Super sødt kort :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 5-års dagen til Nordsalten Hobbyklubb ! :D
    Så moro å se et av dine første kort Lena :)
    Jeg ser at du har utviklet deg ja...og jeg digger jo stilen din :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med 5-årsdagen til Nordsalten hobbyklubb.
    Her var det utvikling, ja :)
    Merete

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med 5-årsdagen til Nordsalten hobbyklubb.
    Så masse lekkert du har laget her :-)

    SvarSlett
  5. Tillykke med dagen. :-)
    Sikke en udvikling. :-)

    SvarSlett
  6. Ja det må jeg si Lena, du har utviklet deg. Og stilen din nå er jo så flott, så godt er det;) Bra du fortsatte med hobbyen etter første forsøk :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med jubilanten og nytt blogg design!
    He, he! Ja, man kan vel si at stilen og teknikkene har utviklet seg bitte, lite siden du startet med den hobbyen! :)
    Tusen takk for inspirasjon og flott blogghopp!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 5 års dagen til Nordsalten :)
    Her var det en kjempe fin utvikling, morsomt å se. Vi har alle vært i startfasen med lite utstyr, men med masse kreativitet :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med 5 års dagen. Flott utvikling, likte kortet ditt godt.

    SvarSlett
  10. Gratulerer med 5 års dagen. Flott utvikling, likte kortet ditt godt.

    SvarSlett
  11. Så moro det er å se før og nå ....... her har det vært en kjempeutvikling flotte kort........

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 5 års dagen til dere i Nordsalten hobbyklubb!!Fine kort både før og nå:)

    SvarSlett
  13. Hei Lena :)
    Man kan trygt si du har utviklet deg, fra det enkle og fine til det mer avanserte med skikkelig WOW faktor!
    Gratulerer så mye med 5års dagen! Savner dere jammen i blandt <3
    klemm

    SvarSlett
  14. Jag beundrar verkligen dina kort, Lena, och älskar att du bjuder på ett smakprov av dina första också. En helt galen utveckling, kul att se!

    Jag hoppar vidare och önskar dej en skön söndag!

    SvarSlett
  15. Gratulerer til Nordsalten! Her er det meget tydelig progresjon vil jeg si ;) Nydelig det siste kortet, med lekker fargelegging og fargekombinasjoner.

    Elin.

    SvarSlett
  16. Grattis på 5-årsdagen! Visst syns det att du har utvecklats mycket sen du började göra kort. Det var kul att se tillbaka på det du gjorde i början. Dopkortet du visar här är så sött och rart. Tack för inspirationen!
    Kram, Outi

    SvarSlett
  17. Gratulerer med %-års dagen! Ser en tydelig utvikling her ja:) Nydelige kort du lager, jeg liker stilen din.
    Klem, Berit

    SvarSlett
  18. Tillykke med dagen til jer alle, og du har bestemt udviklet dig helt vildt, og sikke smukke ting, du producerer her, det er da bare kanon.

    SvarSlett
  19. Gratulerer med 5-årsdagen! Flott utvikling fra 1. kort til dagens :)

    SvarSlett
  20. Gratulerer så mye med dagen! Ser at det har vært litt utvikling her ja! :-) Vet jo at du lager masse flott, takk for all inspirasjon!

    SvarSlett
  21. Gratulerer til Nordsalten! Gøy å se på hvordan stilen utvikler seg! Jeg hopper videre :)

    SvarSlett
  22. Gratulerer med 5. Moro å se hvordan du har utviklet deg siden første kortet du laget.

    SvarSlett
  23. Hurra for dere!! Gratulere!! Flott utvikling! Det er vel ingen i tvil om! Klem fra Anne-Eddie ;)

    SvarSlett
  24. Gratulerer med 5årsdagen. Så utrolig moro å se på utviklingen din.

    SvarSlett
  25. Vi har vel alle vært der som det første kortet ;-) Og vi var jo fornøyd med de også! Men kjempesøtt det siste kortet ditt, gøy å se forskjellen! Gratulerer med jubileum!

    SvarSlett
  26. Gratulerer med 5 års dagen til NSHK. Nydelig kort, og morsomt å se hvordan scrappestilen endres :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)