onsdag 18. mai 2016

Shabby bryllup....

Det er kun et par uker siden jeg mer eller mindre lovte og prøve meg på noe annet en Shabby når jeg skulle vike fra min egen stil. Og hvorfor jeg prøvde igjen kan du lese mer om inne hos kaBoks :-)



Papirene er fra Pion,
Hjørnedies og hjerte fra sizzix, og doily fra Marianne.
Tror alle blomstene er fra WOC.
Bryllup er die fra kaBoks :-)

På innsiden har jeg brukt et helt herlig stempel fra kaBoks og det kan du se inne i artikkelen på bloggen til kaBoks.

3 kommentarer:

  1. Dette kortet var helt nydelig! Fine farger som du har tatt igjen fra buketten på motivet. ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, og utrolig gøy at du så hvor jeg hadde hentet fargevalget fra .-)

      Slett
  2. Superfint bröllopskort! gillar fotot.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)