lørdag 24. desember 2016

God jul

I dag håper jeg hele verden koser seg så best de kan. Jeg har to kort og blogge i dag.

Det første kortet er laget i forbindelse med en god jul bloggpost inne hos kaBoks. Teamet der inne ville gjerne vise sin takknemlighet ovenfor leserne. For selv om bloggverden ikke lenger er så full av kommentarer, så ser vi jo hvor mange som er innom og leser, og det er faktisk veldig mange, og man føler seg ydmykt takknemlig både ovenfor leserne, og for og få lov til og være en del av et så flott team.

Min tanke for kortet ble ikke helt som forventet, men et julekort ble det ;-)


Papiret er fra Crate Paper, og god jul stemplet er fra kaBoks.


Kort nummer to er laget til verdens mest fantastiske og vakreste vesen, nemlig min nevø. Han er 5 år, og han elsker striper, sterke farger, og katter. Og siden jeg ikke kunne være sammen med ham denne julen så måtte han jo få et ordentlig kort, med en lang beskjed inne + kakao poser ;-)


Papiret er fra American crafts, og bokstavene er stempel fra paper smooches.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)