onsdag 1. februar 2017

Ny utfordring hos kaBoks

Da var det den første igjen og de fleste utfordringsblogger starter en ny utfordring :-) Hos kaBoks handler det da denne måneden om barn, og det er jo bare utrolig koselig, så hiv deg med da vel ;-)

Her er kortet jeg har valgt og inspirere med ;-)



Ulempen med og kjøpe stempler brukt er at man ikke alltid aner produsenten. Jeg elsker denne storken, og jeg har malt den med distress. Men jeg aner dessverre ikke produsent. Så om du vet legg gjerne igjen en kommentar.
Og en anonym har kommentert så nå vet jeg at stemplet er fra Sirstampalot. Tusen takk til deg anonym :-)
Dåpsbarnet er en die fra kaBoks.
Dottene er hjemmelaga ;-)



6 kommentarer:

  1. så flott malt motiv , nydelig dåpskort, klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Dette var bare så kult.
    Digger fargene og det motivet er så herlig.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  3. Detta är ju super coolt och läckert!
    Kram Lisa

    SvarSlett
  4. Snyggt kort, fina färger. Stämpeln kommer från http://www.sirstampalot.co.uk/product_info.php?products_id=13460

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)