tirsdag 5. juli 2011

Min første Bind It All bok.. whiii

Vel, satt i hele går kveld og scrappet.. Ingen bombe kanskje etter og ha vært på en slik shopping ;-)
Og jeg ble så fornøyd med resultatet.. Bindingen i boken ble kanskje litt liten og litt skeiv, men det er jo tross alt mitt første forsøk.. Så får nok kjøpe litt større bindinger og sette på senere..  Og nå blir nok aldri paddene til distress-en min borte mer... :-)
Synes absolutt ikke at bildene rettferdiggjør boken.. Men slik synes jeg det er med 98% av alle bildene jeg tar av ting jeg har laget.. Vanskelig og ta bra bilder..



Boken er i overkant av A5, med A5 laminering ark innvendig.

Arkene : Bo Bunny - Back to backs
              Graphic45 - Times Nouveau Collection 
Bilde : Funnet på nett etter og ha googlet "little fairies"
Stempler : Making memories, Tim Holtz
Mask : Tim Holtz
Også er det brukt litt både distress ink, og akryl maling på innsiden for og få ting litt mer levende.. 

En av de tingene som ikke kommer så godt frem er at på Bo Bunny arket ser man nederst til til høyre en vinge og en krone, og det er dette mønsteret jeg har "gjenskapt" på innsiden. Men i og med at jeg har hvitvasket med akryl over synes det dårlig på bildene. Men i det virkelig liv, er det sinnssykt kult ;-)

3 kommentarer:

  1. Kjempe lekker er den snuppa:) Talent i tell you :)

    SvarSlett
  2. Thank you.. Ja dette er vel det jeg har vært mest fornøyd med i min karriere som scrapper ;-)Jeg spiste til og med frokost med den i dag tidlig.. He he.. Man er ikke sprøere en man later som lissom ;-)

    SvarSlett
  3. Dritlekker! Likte både idéen og forsiden!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)