mandag 15. august 2011

Gave til Frosken.... :-)

Som sagt så har jeg støpt bein og hender til fadderbarnet mitt, som jeg jo da kaller Frosken.. Hun ligner en vannvittig søt liten frosk. Støpen er tatt når hun fylte 1 mnd. Det var kjempegøy og gi den bort, for alle menneskene i dåpen ble så facinert av den, så alle andre gaver ble glemt.. Sånt er moro.. :-) Så her er støpen, med den boksen jeg har scrappet til...





Nå husker jeg ikke hvor stor esken er. Men det er en titteboks fra Panduro.
Arket innvendig er fra Creative imaginations og heter family tree.
Sommerfuglene er punchet med Martha Stewart Puncher.
Den lille biten med bånd er kjøpt hos Bikuben.
Og blomsten er Prima.
Og hele esken er sprayet med iridesent gold glimmermist fra Tattered Angels.

1 kommentar:

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)