mandag 15. april 2013

Grorud treffet

Da er jeg hjemme igjen og har endelig landet litt igjen etter Grorud treffet.
Det har vært en helt fantastisk helg, med fantastiske mennesker. Jeg blir så ydmyk og takknemlig av og være i samme rom med så mange kreative og dyktige scrappere. Fredagen utfordret jeg meg selv til og trene litt mer på fargelegging med distress. Lørdag brukte jeg noen av trykkene, og søndagen gjorde jeg egentlig ikke så mye annet en og skravle.. *flirer*.
Men denne gangen var siste gang vi er på Grorud. Nå skal treffet skifte navn og lokale, og fornye seg litt. Så håper jeg at de finner nye lokaler, og flere mennesker som kan hjelpe til med og arrangere. Slik det har vært nå har Linda gjort alt selv, og det er en imponerende jobb.

Her kommer et lite bilde ras fra helgen, og jeg kjenner når jeg ser de at jeg virkelig ønsker meg et annet kamera. Disse kortene er skikkelig fargesterke i virkeligheten, mens her virker de nesten litt blasse :


Ark:Ukjent
Motiv : Kraftin`Kimmie
Stempel : North Star Stamp


Ark: Making memories
Stempel : North Star Stamp


Motiv : Kraftin`Kimmie
Stempel : North Star Stamp



Dette kortet ble laget i en ti min utfordring av Kari, hvor vi hadde de samme arkene som utgangspunkt. Det var veldig gøy. Og Kari sitt ble fantastisk flott Glemte og ta bilde etter ti min, så dette er et resultat av 10x10 min :-)
Stempel : North Star Stamp




Stempel : North Star Stamp



Her scrappes det ivrig, og til høre kan du se scene blir brukt til utstilling :-)


Og mer av salen, og flere scrappere :-)


På søndagen lagde de som ville en treff tag som vi byttet random.
Kan du se hvem som er min ?
Hint : Sort *flirer*

2 kommentarer:

  1. Oi...så mye flott du lagde på treffet :)
    Flotte kort og tags...vet ikke hvem som er din men....er det den sorte på rad to med hvit doily ? :)

    SvarSlett
  2. I really like your style of card :) the colours and card stock you use are great, and your images are fun and on trend :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)