fredag 23. januar 2015

Kalender for barnemix og TPC

Vi på designtemaet til barnemix har vært så heldige at vi har fått prøve oss på en del forskjellige kalendere. Og dette har blitt samlet i flere forskjellige innlegg i løpet av uken som har vært. I dag blir blant annet min publisert. Så dette burde du virkelig ta turen inn og titte på, for her var det mye fint. Kalenderen jeg fikk lov og prøve meg på er fra Quakasu, og du finner den HER.

Og vi i The Paper Crafting har fått sponset en hel haug med Maja design ark. Så da slo jeg likeså godt disse to sammen, og resultatet ble jo helt herlig ;-) Artikkelen i TPC finner du HER.

Jeg har laget en litt annerledes kalender. Den er laget av konvolutter, og hver måned har en egen side til og skrive inn bursdager eller eventuelt avtaler, og en lomme til minner. Så her kan man legge kvitteringer, bilde, billetter eller lignende.

Alle ark brukt i denne boken er fra Maja design. og jeg har brukt mange forskjellige kolleksjoner. Bl.a. Vintage autum basics, A gift for you, Vintage spring basics, Vintage frost basics og Vintage summer basics.


















4 kommentarer:

  1. Så fin denne var! Og kjempesmart ide! :D
    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Nydelig kalender! Og så lurt med lommer og litt plass til minner!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  3. Kalenderen din ble bare så utrolig flott. Mye jobb på den.
    Takk for inspirasjonen.

    SvarSlett
  4. Your diary is really magnificent, Lena!! Each page is stunning!! It's a pleasure to meet you! I came over from Tracey's "In My Creative Opinion" blog. I'd love to have you visit me and join as a follower on my side bar, too, if you like! Enjoy your day!! Hugs, Darnell

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)