tirsdag 15. november 2016

Alt er lov hos Nordsalten hobbyklubb ;-)

Jepp du leste riktig.. Denne gangen vil jentene i Nordsalten hobbyklubb se kreativiteten flyte når oppgaven er helt fri. Alle jentene har brukt stempler fra rubber dance stamps som faktisk drives av ei norsk jente. Så hiv deg med, og bli med inn og se hva alle jentene har laget :-)

Her er mitt bidrag denne gangen:

Teksten og den vakre damen er fra Da vinci stempelsettet som fåes kjøpt hos rubber dance stamp
Washie tapen inni er fra Tim Holtz, og bladene er fra et utklippsark fra studio 75

9 kommentarer:

  1. Herlig Lena....digger bakgrunnen din! :)

    SvarSlett
  2. Dette var virkelig flott! Nydelige farger. Jeg er så lite flink med maling, du er jo kjempeflink :) Klem

    SvarSlett
  3. Er bare så imponert over bakgrunnene dine. Hva har du brukt her? Distress paint? Kortene dine er så utrolig stilige:)
    Klem Brita

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) Jeg bruker litt forskjellig, men her har jeg brukt distress ink paddene, og gnidd de på en silikonmatte for deretter og spraye litt vann på fargen for og få de til og flyte. Så drar jeg akvarellpapir over. Tørker, og gjør det på nytt, og ofte lager jeg en stor "pøl" så jeg kan kakke kortet til det renner slik jeg vil..

      Slett
  4. Helt underbar bakgrund, Lena! <3
    Kram Lisa

    SvarSlett
  5. Nydelig farger, flotte bakgrunn :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)