lørdag 4. februar 2017

Fremsnakk og giveaway


Jepp, med stor stolthet pryder jeg meg med denne banneren.

Og den jeg har tenkt til og fremsnakke er ingen ringere en 


Denne dama lager helt rå kort, og er en inspirasjon for veldig mange. Stempel Scrap messen har vel de fleste hørt om vil jeg tro, og i følge NSS som har denne messen er det takket være en ide fra Anita som startet den. Så tusen takk Anita ;-) Jeg har også vært så heldig og få være med på treff sammen med denne damen, og hun er fantastisk inkluderende, og noen fugler har også kvitret meg i øret om at hun privat er fantastisk flink til og ha kreative kvelder, hvor hun gledelig deler både utstyr og ideer.

Og ikke nok med at jeg fremsnakker i dag. Men i lys av de siste månedens hendelser på mobbefronten så har vi en "hyggelig" nyhet inne på NSHK, som du virkelig bør få med deg. For her er det giveaway nå, og mange ser ut til og ligge klar til sendere anledninger ;-)

1 kommentar:

  1. Takk for tips om bloggen til Anita! Hun lager så mye fint!
    :) Karen Elise

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)