torsdag 27. januar 2011

Guttekort

Tenkte at jeg må jo bare prøve meg på flere guttekort.. Og jeg kjøpte en topp her som hadde en superfin stjerne, så brukte den som inpirasjon.. Kortet er så ferdig som det får blitt inntill jeg hvet hvem som skal få det :-)
  



Kortet er 6"x6"
Papir : Bazzzill
           Designark utvendig ; ??????
           Designark innvendig ; ???????
Stempel : Er et Digistempel jeg har fått, produsent ??????
Stjernen ; Hang på en topp jeg kjøpte her om dagen :-)


Jeg blir super takknemlig om noen kan hjelpe meg med produsentene av ting jeg har satt ? ved.

98% av mine ting er nemlig kjøpt brukt inne på scrapping.no, så jeg hvet virkelig ikke hvor ting kommer fra.
 Og en av de tingene jeg setter stor pris på når jeg leser andre sine blogger er at de skriver produsenten på ting ! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)