onsdag 9. februar 2011

Guttekort

Har ingen spesielle anledninger og lage til akkurat nå, så da bare lager jeg ivei.. Og legger ut.. De er jo som sagt tidligere så ferdig som de får blitt før jeg hvet hvem de skal til.. :-)

Men det her hadde vært tøfft og gi bort til en gutt med en konsertbillett eller noe inni...






Kortet er 6"x6"
Papir : Bazzill
          Designpapir fra ??????? (Det lyse)
          Designpapir Beware - basic grey (Det med hodeskaller)
Stempel : Fancy Pants
Tag : Tim Holtz


Jeg blir super takknemlig om noen kan hjelpe meg med produsentene av ting jeg har satt ? ved.

98% av mine ting er nemlig kjøpt brukt inne på scrapping.no, så jeg hvet virkelig ikke hvor ting kommer fra.
 Og en av de tingene jeg setter stor pris på når jeg leser andre sine blogger er at de skriver produsenten på ting ! 

1 kommentar:

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)