onsdag 7. mars 2012

Grusomme kort....

Har lovet meg selv at uansett hvor misfornøyd jeg er så skal alt jeg lager legges ut...
Og når jeg satt på natten og lagde kortet, synes jeg ideen var kul. Jeg skulle lage takkekort til min bror fordi vi alltid får låne huset hans når vi er i Oslo. Nå har han solgt huset, så jeg måtte sende nøkkelen oppover.
Så jeg satte meg ned og malte hus, fant ark med nøkler på, og synes det var treffende.. Satte det sammen, gikk ut og tok et glass brus, kom tilbake til kortet, og titter forferdet på det.. Men herregud hva er det jeg tenker med, det ble da virkelig ikke fint. Men, men, gjort er gjort... Så her kommer da mitt grusomme kort ;-)


Kortet er 6" x 6"
Papiret er fra en auksjonsbunke så aner ikke produsent
Husene er Magnolia malt med distress.


1 kommentar:

  1. Grusomt er det da ikke!!! Stilige hus da <3 Har en aeard til deg på bloggen min :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)