mandag 2. april 2012

KOM - Oppgave 3

Da var KOM uke tre over for lengst, men jeg har ikke fått tatt bilde ordentlig av kortet før nå... Oppgaven denne gangen var :

Denne uken skal dere få en oppgave som er ønsket i forumet. Men ingen ønsker uten begrensning. Ellers kunne vi jo ikke sagt at vi utfordrer oss selv, noe jeg synes KOM handler om. Så nå skal dere få lage hva dere vil……..bare kortet ikke er firkantet eller avlangt. Regelen om at kun forsiden skal vises gjelder fortsatt.

Om du har lyst til og delta finner du disse konkurransene inne på Scrapping.no



Kortet blir nesten som størrelse A6
Det var litt av en jobb og sette sammen, men det er verd det. Hodene er satt på med transparang.
Papiret jeg har brukt er fra Papirdesign og Maja Design.
Stempelet er fra North Star Stamp

Og til sist vil jeg takke sponsoren til konkurransen som sponser oss med herlige stempelpremier.
Tusen takk til kreativ hobby !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)