onsdag 11. juli 2012

Bursdagsgave utfordring 1

Menneskene rundt meg er så utrolig fantastiske. Så til bursdagen min fikk jeg scrappesaker fra to herlige jenter.
Og som det utakknemlige beistet jeg pleier og være, så pleier jeg og si at man må virkelig IKKE gi meg gaver. Men disse to jentene har da vært på Europris og handlet stæsj til meg. Og det er ikke det at jeg er en "snobb", men jeg er en liten snobb;-)
 Så europris saker gjør det litt vanskelig for meg..  Men jeg får bare lære meg og være kreativ. Så da utfordret jeg meg til og bruke sakene. Så i dag kommer det jeg fikk fra Rikke, og på fredagen kommer det jeg fikk fra Elisabeth.

Here we go :

Her er da gaven jeg fikk :-)

Og her er resultatene : 


Kortet er 3" x 3"
Papiret er Prima - Garden Collection
De små blomstene er fra europris, den store er fra Prima. Brads fra stæsj lageret.
Stempel fra Ladybug and friends.


Kortet er 6"x 6"
Sprayet med Tattered Angels - Moonlight.
Teksten er skrevet ut med ecraften.
Resten er fra europris.


Kortet er 3 1/4" x 3 1/4"
Papiret er fra Bo bunny - Weekend marked collection.
Stempel fra ladybug and friends.
Steiner fra europris.
Gears fra stæsj lageret mitt.

Kortet er 4 1/4" x 4 1/4"
Stemplet er fra ladybug and friends
Og steinene er fra europris.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)