onsdag 26. september 2012

Takkekort til KatBra

Fant et kort på en blogg som jeg synes hadde så utrolig stilige kanter.. Spurte eieren om hva hun hadde brukt, men hun responderte ikke. Så da la jeg ut kortet på Scrapping.no og spurte jentene der om hva som hadde blitt brukt. Fikk til svar at det var nok en mønstersaks.. Og spørsmålet gikk over all forventning for KatBra, en av jentene hadde en slik saks hun ikke brukte, så om jeg ville ha den var den min... Maken til snillhet.. Blir så utrolig overveldet og takknemlig over at det finnes slike mennesker der ute jeg.. Så da måtte jeg jo bruke saksen og sende avgårde et takkekort til henne :-)


Brad er en mini fra stæsj lageret mitt. Kanten er klippet med saksen jeg fikk.
Stempelet er fra Ladybug and friends og er ikke lenger i salg.
Sømmen er syd med bestemors symaskin ;-) Ark: Ukjent


1 kommentar:

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)