torsdag 12. desember 2013

Julegave :-)

Min venninne Christin er alltid så flink til og finne gaver til meg. De siste ti årene har hun vel aldri bommet som jeg kan huske. Selv er jeg ikke så flink til og gi gaver, ei heller og treffe riktig.
Men i år skulle hun strikke gaver til alle i jul, så da måtte jeg jo bare lage kort til det tenkte jeg. Så jeg heiv meg rundt, kjøpte et digitalt motiv som passet, og fargela så blekket sprutet. Og her er resultatet :




Papiret er : Merrymint fra American crafts
Tekststempel fra: Papirloftet

I tillegg så hadde jeg for et års tid siden kjøpt noen an-heng som jeg planla og lage smykke av til Christin. Men har aldri kommet så langt før nå.
Og gudskjelov så falt de i smak, så da kan jeg puste lettet ut.. For ja hun har allerede fått gavene ;-)
Jeg feirer jo egentlig ikke jul, så jeg gir gaver når det passer meg ;-)





1 kommentar:

  1. Åhh, så flotte kort :) Og for en jobb du har hatt :) Så stilig med forkjellige farger og motiv på papir oppe og nede :)
    Kjempestilig :)
    Flotte smykker også :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)