søndag 5. januar 2014

Min hemmelige venn

Jentene i designteamet til Nordsalten hobbyklubb har i år hatt en hemmelig venn til jul. Jeg fikk Mari.
Lagde føst et kort i skikkelig Lena stil som du kan se HER. Men siden vi skulle gjette hvem vi hadde fått gave av, så var det ikke gøy og gjøre det for enkelt heller.... *flirer*
Jeg hadde sett et maja kort et sted på nett, men husker ikke helt hvor. Men lagde et kort etter slik jeg husker det kortet og la til litt Lena flair. Blomsten er en skikkelig skivebom, men det gikk ikke an og rive den av igjen uten og etterlate hele den grønne undersiden, så den fikk være som den ble, når det ikke vart som det sku ;-)



Papir: Maja - Vintage frost basic
Stempel - North Star Stamp - Gled deg over de små ting.
Punch fra Martha Stewart


2 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Du gjorde det jammen ikke enkelt å gjette at det var deg! Hehe :)
    :) Karen Elise

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)