tirsdag 15. april 2014

Scrap sangen.

Da er oppgave 94 ute hos Nordsalten hobbyklubb. Oppgaven denne gangen er og scrappe sangen idyll.
Og jeg har for en gang skyld gjort noe annet en og lage kort. Jeg har laget noe jeg egentlig har sagt jeg aldri kom til og gjøre igjen. Nemlig en layout. Og jeg ble faktisk riktig så fornøyd ;-) Ta deg også turen inn og se på de andre flotte tolkningene til teamet :-)








Vi i Nordsalten har også nå beveget oss inn på facebook, slik at det kan være lettere for deg og følge med når vi legger ut noe nytt. Så meld deg gjerne inn der og, det hadde vi satt stor pris på.
Du finner oss HER.



4 kommentarer:

  1. Kjempe stilit. GOd påske :)
    Linda

    SvarSlett
  2. så kul!! Du bør fortsette med LOer :D

    Digger den!!

    SvarSlett
  3. For det første...tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min :) Setter veldig pris på det ♥
    Motivene jeg bruker finner jeg på nett...nå ligger vel det peste på Pinterest :)

    Hvis dette er din første LO bør du fortsette....denne var knallfin ! :) Digger enkeltheten over den...herlig med teksten på sangen under og jeg likte veldig godt den store tittelen :)
    Herlig !

    Ønsker deg en riktig God Påske ! :)

    SvarSlett
  4. Du har alt mulig grund til at være tilfreds. LO-en er superflot i alt sin enkelhed.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)